Συχνές ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ποια δικαιολογητικά / έγγραφα χρειάζεται η GP Ασφαλιστική για την έκδοση του ασφαλιστηρίου;

  • Άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα κυρίως οδηγού (Υποχρεωτικά)
  • Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη με τα πλήρη στοιχεία του ασφαλισμένου και του κυρίως οδηγού, πρόταση ασφάλισης (Υποχρεωτικά)
  • Δελτίο Καταλληλότητας Οχήματος (ΚΤΕΟ)
  • Μισθωτήριο Συμβόλαιο (Υποχρεωτικά όταν υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης σε μισθωτή)
  • Πιστοποιητικό Ταξινόμησης (Υποχρεωτικά για ασφάλιση με ανάριθμο όχημα)
  • Τιμολόγιο αγοράς (για καινούριο όχημα)

Τι πρέπει να κάνω για να λάβω αντίγραφο του ασφαλιστηρίου μου;

Για να λάβετε αντίγραφο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας αποστέλλετε το αίτημα σας στο email motor.cs@gpins.gr στην εξυπηρέτηση πελατών του Τμήματος Ανάληψης Κινδύνων και Εκδόσεων Συμβολαίων ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Θέλω να τροποποιήσω το ασφαλιστήριό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Για τροποποίηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, αποστέλλετε το αίτημα σας στο email motor.underwriting@gpins.gr στο Τμήμα Ανάληψης Κινδύνων και Εκδόσεων Συμβολαίων και τα στελέχη του τμήματος θα σας εξυπηρετήσουν.

Πως θα ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Για ακύρωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, αποστέλλετε υπογεγραμμένο το αίτημα ακύρωσης στο email motor.underwriting@gpins.gr στο Τμήμα Ανάληψης Κινδύνων και Εκδόσεων Συμβολαίων, συμπληρώνοντας πάντα τον λόγο της ακύρωσης ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Πότε ξεκινά η ασφαλιστική μου κάλυψη;

Η ασφαλιστική κάλυψη ξεκινά από την ημερομηνία έναρξης του ασφαλιστηρίου, όπως αναγράφεται στη διάρκεια ασφάλισης και εφόσον έχουν καταβληθεί εμπρόθεσµα τα ασφάλιστρα, σύμφωνα µε τους όρους του ασφαλιστηρίου σας.

Εάν μεταβιβάσω το όχημά μου, μεταβιβάζεται και η ασφάλεια;

Όχι δεν μεταβιβάζεται. Θα πρέπει να ενημερώσετε την GP Ασφαλιστική για οποιαδήποτε αλλαγή στην ιδιοκτησία του οχήματός σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρα μου;

Μπορείτε να εξοφλείτε τα ασφάλιστρα σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με καταβολή μετρητών, έως 500 ευρώ, ή με χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας (δυνατότητα άτοκων δόσεων) στο ταμείο των Κεντρικών Γραφείων (Αθήνα, Βουλής 7, ώρες Ταμείου: 09:00 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή) και του Υποκαταστήματος (Θεσσαλονίκη, Μ. Αντύπα 42, ώρες Ταμείου: 09:00 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή) της GP Ασφαλιστική. Τα ασφάλιστρά σας εξοφλούνται και με αξιόγραφα σε συνεννόηση με το τμήμα διαχείρισης εισπράξεων – πληρωμών.
  • Μέσω web banking, ακολουθώντας τα βήματα όπως περιγράφονται στο e-banking της τράπεζας που συνεργάζεστε και εφόσον αυτή συμμετέχει στο Διατραπεζικό Σύστημα Πληρωμών ΔΙΑΣ. Οι τράπεζες-μέλη του ΔΙΑΣ για πληρωμή μέσω web banking είναι:
    • ALPHA ΒΑΝΚ
    • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
    • ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    • EUROBANK
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ
    • HSBC BANK
    • CITIBANK
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
    • ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΒΡΟΥ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΡΑΜΑΣ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΡΡΩΝ

Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο και το μέσο πληρωμής των ασφαλίστρων και πότε;

Μπορείτε, στη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας και εν όψει της ανανέωσής του, σε συνεννόηση με το Τμήμα Εκδόσεων Συμβολαίων ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Εάν δεν πληρώσω τα ασφάλιστρά μου εγκαίρως, τι θα συμβεί;

Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων προπληρώνονται και δεν εκδίδεται ασφαλιστήριο συμβόλαιο χωρίς την αντίστοιχη πληρωμή.

Τι κάνω αν έχω ατύχημα στην Ελλάδα;

Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο την υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος στο 2109904089 και εξουσιοδοτημένος υπάλληλος θα προσέλθει στον τόπο του ατυχήματος, θα φωτογραφίσει τα εμπλεκόμενα στο ατύχημα οχήματα, θα σας δώσει τη δυνατότητα να συμπληρώσετε το Έντυπο Δήλωση Ατυχήματος και θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε σωστά το Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού. Το σχετικό υλικό θα αποσταλεί στο Τμήμα Αποζημιώσεων για περαιτέρω ενέργειες.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός ζημιών;

Είναι το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής Ζημιών από Τροχαίο Ατύχημα, με το οποίο προβλέπεται ότι σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα, ο αναίτιος του ατυχήματος οδηγός ή ο κατά 50% συνυπαίτιος, έχει το δικαίωμα να ζητήσει να αποζημιωθεί από την εταιρία του, σε περίπτωση υλικής ζημιάς (μέχρι €6.500) ή/και σωματικής βλάβης (μέχρι €30.000 συνολικά και έως €12.000 ανά άτομο). Προϋπόθεση είναι τα αυτοκίνητα να είναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστικές εταιρίες που συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Σε περίπτωση που μου προκαλέσει ατύχημα ένα ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι και πώς;

Αποζημιώνεστε απευθείας από την GP Ασφαλιστική. Το ανώτατο ποσό αποζημίωσης για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου ανέρχεται στα €30.000.

Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης θα πρέπει:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
  • Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο (Απόσπασμα Δελτίων Συμβάντων Τροχαίας).
  • Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος.

Τι κάνω αν έχω ατύχημα στο εξωτερικό;

  • Σε περίπτωση που ευθύνεστε εσείς για το ατύχημα, δώστε στον άλλο οδηγό αντίγραφο της Πράσινης Κάρτας σας ή του ασφαλιστήριου συμβολαίου σας, και επικοινωνήστε με την ασφαλιστική σας εταιρία ή με το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης της χώρας που βρίσκεστε για να δηλώσετε το ατύχημα.
  • Σε περίπτωση που δεν ευθύνεστε εσείς για το ατύχημα, και διεκδικείτε αποζημίωση φροντίστε να κρατήσετε πλήρη στοιχεία ασφαλιστικής κάλυψης του οχήματος που σας  χτύπησε και να ζητήσετε από τον άλλο οδηγό να κάνει δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία όπου θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αποζημίωσή σας εάν το αυτοκίνητο σας πρέπει να επισκευαστεί όσο βρίσκεται στο εξωτερικό.
  • Σε περίπτωση που δεν ευθύνεστε εσείς για το ατύχημα, και διεκδικείτε αποζημίωση φροντίστε να κρατήσετε πλήρη στοιχεία ασφαλιστικής κάλυψης του οχήματος που σας χτύπησε και ζητήστε από τον άλλο οδηγό να κάνει δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία όπου θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αποζημίωσή σας εάν το αυτοκίνητό σας πρέπει να επισκευαστεί όσο βρίσκεται στο εξωτερικό. Εάν το ατύχημα, στο οποίο δεν είστε εσείς υπαίτιος, έχει συμβεί σε χώρα της Ε.Ε. μπορείτε να διεκδικήσετε την αποζημίωσή σας επιστρέφοντας στην Ελλάδα απευθυνόμενος στους αντιπροσώπους ζημιών των ασφαλιστικών εταιριών κρατών-μελών της Ε.Ε. Για να βρείτε τους αντιπροσώπους ζημιών 4ης Οδηγίας των αλλοδαπών ασφαλιστικών εταιριών στην Ελλάδα επικοινωνήστε με το Ελληνικό Κέντρο Πληροφοριών. Στην περίπτωση που η αλλοδαπή επιχείρηση δεν έχει διορίσει αντιπρόσωπο στην Ελλάδα μπορείτε να απευθυνθείτε στο Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης (Οργανισμός Αποζημίωσης)

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία επικοινωνείστε με το Τμήμα Ζημιών της Γενικής Πανελλαδικής Α.Ε.Γ.Α τις ώρες λειτουργίας του

Σε ποιες χώρες με καλύπτει η Πράσινη Κάρτα;

Σήμερα στο Σύστημα αυτό συμμετέχουν 47 χώρες με τα αντίστοιχα Γραφεία Διεθνούς Ασφάλισης, τα οποία έχουν υπογράψει μεταξύ τους Διεθνείς Συμβάσεις που ρυθμίζουν την σωστή εφαρμογή και λειτουργία του Συστήματος. Η Ενοποιημένη Συμφωνία (Internal Regulations, Règlement Général) είναι η τελευταία σύμβαση που τέθηκε σε εφαρμογή την 1/7/2003, αντικαθιστώντας όλες τις παλαιότερες συμβάσεις, τη Σύμβαση Ενιαίου Τύπου (Uniform Agreement) και την Πολυμερή Σύμβαση Εγγυήσεως (Multilateral Guarantee Agreement). Το Σύστημα συντονίζει ένα ανώτατο μη κυβερνητικό όργανο αναγνωρισμένο από τον Ο.Η.Ε. και τις οδηγίες της Ε.Ε., το Συμβούλιο των Γραφείων (Council of Bureaux).

Χώρες μέλη του Συστήματος

Τι κάνω αν συμβεί θραύση στα κρύσταλλα του οχήματός μου;

Τι κάνω αν συμβεί θραύση στα κρύσταλλα του οχήματός μου;

  • Αναγγελία του συμβάντος στο Τμήμα Αποζημιώσεων με Δήλωσης Ατυχήματος στο motor.glass@genpan.gr, με επισυναπτόμενες φωτογραφίες της ζημίας
  • Αναγγελία μέσω της Φροντίδας Ατυχήματος, Τ: 2109904089 (Mondial Assistance – «AWP P&C S.A.») καθ’ όλο το 24ωρο
  • Αναγγελία μέσω του δικτύου συνεργαζόμενων συνεργείων

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία επικοινωνείστε με το Τμήμα Αποζημιώσεων της Γενικής Πανελλαδικής Α.Ε.Γ.Α τις ώρες λειτουργίας του

Τη λίστα των συνεργαζόμενων συνεργείων θα βρείτε εδώ.

Τι είναι τα συνεργαζόμενα συνεργεία στην κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων;

Είναι πανελλαδικό δίκτυο συνεργείων, εξειδικευμένων στην επισκευή κρυστάλλων λεωφορείων, στα οποίο ο ασφαλισμένος μπορεί να επισκευάσει το κρύσταλλο του, εφόσον η ζημιά δεν εμπίπτει σε τυχόν εξαιρέσεις του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, χωρίς απαλλαγή (συμμετοχή του ασφαλισμένου στην αποζημίωση) και με εκχώρηση της απαίτησης του έναντι της GP Ασφαλιστική στο συνεργαζόμενο συνεργείο.

Εάν τρακάρω με δική μου υπαιτιότητα, θα αυξηθούν τα ασφάλιστρά μου;

Η GP Ασφαλιστική παρέχει υποχρεωτικά σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης την κάλυψη Προστασία Ασφαλίστρου. Με τη συγκεκριμένη κάλυψη, προστατεύεται το συμβόλαιο από αύξηση ασφαλίστρου για μια ζημιά με υπαιτιότητα του ασφαλισμένου οχήματος, εντός ενός ασφαλιστικού έτους. Περαιτέρω εφαρμόζεται η κλίμακα Bonus – Malus.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για νέα προϊόντα και προγράμματα;

Ανατρέχοντας στην ιστοσελίδα μας, στην ενότητα ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ και επιπλέον τηλεφωνώντας στο Τμήμα Πωλήσεων της GP Ασφαλιστική.